19.03.24

לוח יד שניה ואינדקס העסקים של הציבור החרדי והדתי

 

"תרי זוזי" מביא לפניכם החל משנת 2014 את זירת המסחר של הציבור החרדי והדתי באינטרנט, הוא מאגד ומרכז במקום אחד עשרות מודלים של צריכה ברשת ובכלל אלו אינדקס עסקים, קופונים, יד שניה, דרושים, נדל"ן ומדריך מסעדות, את כל אחד מהמודלים בנינו תוך מחקר הצרכים של הציבור בהתאמה מלאה גם  לצרכיה הייחודית של המשפחה החרדית והדתייה.

השקנו את תרי זוזי גם בתצורת "אפליקציה" וניתן להורידו בחנות אפל, אנדרואיד, גוגל, נתיב רמי לוי ועוד, באתר הושקענו שעות אין ספור ועדיין אנחנו מקדישים מידי יום שעות רבות למחקר טכנולוגי ולפיתוח לצורך הבאת כלי נוח שימושי חדיש טכנולוגית ומקצועי תוך שמירה על הרמה הגבוהה ביותר הקיימת בתחום.  

האתר צמח בעולם החרדי והדתי על ידי אנשי ציבור החיים בעולמה של תורה המכירים היטב את אורחות חייה של המשפחה החרדית והדתייה ומתוך ראיה של מתן מענה הולם לצרכים קיימים שלא קיבלו מענה באינטרנט הכללי. לאתר "תעודת הכשר" שמאחוריה וועדת רבנים המנחה ומעבירה בקרה שוטפת על האתר, כאשר המטרה היא להבדיל אותנו מאתרים אחרים גם כאלו המתקראים "חרדים" ואשר דעת חכמים אינה נוחה מהם. על פי הנחיית הוועדה כל מודעה ופרסום באתר עוברים על ידינו בקרה אישית של על מנת לשמור על צביונו הייחודי.

כפועל יוצא מכך עובר האתר דרך כל סינון קיים ומופיע לציבור באמצעות כל ספקי האינטרנט הכשר כגון נתיב רימון אתרוג נצח רמי לוי ועוד, כך נגיש האתר לכל משפחה בישראל ובכללם לכל משפחה חרדית ודתייה אשר לה חיבור לאינטרנט מסונן אם במחשב הביתי או במכשירי הסמארטפון הכשרים.   

 

תחומי העיסוק של האתר הינם אמנם מגוונים יחד עם זאת תשומת הלב נתונה תמיד גם לאופי החרדי והדתי של משתמשיה, החל ממקום המגורים של המשפחה החרדית והדתייה זאת באמצעות לוח הנדל"ן שהושקענו בו מחקר רב וטכנולוגיות חדישות רבות, הלוח מכיל מגוון עדכני יומיומי של דירות להשכרה ולמכירה בכל הריכוזים החרדים והדתיים בישראל.

כמו כן, בלוח יד 2 בא לידי ביטוי בין השאר פרטי הריהוט הייחודיים של המשפחה החרדית והדתייה, כך למשל ניתן למצוא באתר "ארון ספרי קודש" "מיטה יהודית" ועוד מגוון מוצרים שניתן למצוא ולפרסם חינם בלוח יד שניה של האתר.

עבודה - הצורך של המגזר החרדי והדתי בלוח דרושים ייעודי בא לידי ביטוי בסוגי העבודות של החרדים והדתיים והחרדיות והדתיות ובדגש על סביבת עבודה צנועה וקרובה לאזור המגורים. כך למשל בלוח הדרושים של "תרי זוזי" ניתן למצוא עבודות בריכוזים אלו במגוון תחומים, החל ממלמדים לתלמודי תורה, גננות, סייעות, הייטק ועוד.

חסד – הנושא של חסד ועזרה לזולת בא לידי ביטוי ביום יום באלפי הגמ"חים שהקימו אנשים טובים במטרה לסייע אחד לשני, כל אדם מוצא את עצמו נעזר בגמ"ח כזה או אחר, החל ממוצץ לתינוק בשעת לילה מאוחרת ועד פלטה שהתקלקלה בסמוך לכניסת השבת – בזירת "תרי זוזי" אינדקס של אלפי הגמ"חים בכל הריכוזים החרדים והדתיים בישראל.

מסעדות כשרות למהדרין -  אינדקס המסעדות הכשרות למהדרין של האתר "תרי זוזי" מציע מנוע חיפוש משוכלל במיוחד המתאים לכל אדם בהתאם לכשרות עליה הוא סומך. אשר כידוע, להרבה אנשים ממגוון זרמים כשרות מהודרת ייחודית המתאימה לזרם אילו משתייכים, אצלנו בתרי זוזי עמלנו רבות כדי לאסוף מכל המסעדות את סוגי הכשרויות בהם מתהדרים, לכם המשתמשים באתר נותר רק לבחור את סוג הכשרות ולחפש את המסעדה האהובה עליכם, דבר החוסך זמן רב ומקל על בחירת מסעדה.

קופוני הנחה – משפחה חרדית ודתייה אשר הינה לרוב משפחה ברוכת ילדים, היוצאת לאתר נופש או לאתרי אטרקציות שונות יכולה להגיע כמובן להוצאה כספית גדולה מה שהרבה פעמים מהווה שיקול אם לצאת בכלל מהבית. בלוח הקופונים של "תרי זוזי" עמלנו רבות כדי להשיג מגוון  קופוני הנחה משמעותית לאטרקציות שונות תוך בדיקת התאמתן למשפחה החרדית והדתייה. בנוסף באתר ניתן למצוא קופוני הנחה לרכישת מוצרים, מסעדות ועוד.   

השבת אבידה – באתר הוקדש לוח שאינו מסחרי ואשר עוסק כולו במצווה החשובה "השבת אבידה", בלוח זה ניתן לפרסם מודעות על מציאות ואבדות, לא פעם רואים שם מודעות המעוררות השראה.

אתר אישי לעסק – האתר "תרי זוזי" מספק לכם פלטפורמה משוכללת וייחודית להקמת אתרי אינטרנט ייצוגיים מהודרים ומלאים בתוכן המתאימים לכל עסק ארגון עמותה חברה וגופים גדולים אחרים. אתר האינטרנט מוקם תוך דקות וחוסך זמן כסף וכאב ראש מיותר, באתר ישנם מגוון רחב של מודולים קיימים וניתן לצרף בהתאמה אישית כל מודל שיעלה על הדעת. בין המודולים הקיימים, מערכת בסיסית לאתר ייצוגי, מערכת להוספת גלריות תמונות, מערכת להוספת קטלוג דפדוף, מערכת מאמרים, מערכת להוספת מוצרים מבצעים וקופונים.

כך, בכמה צעדים פשוטים ותמורת תשלום צנוע יכול כל אחד לפתוח גם אתר מסחרי ב"תרי זוזי" מבלי שיהיה מומחה גדול בתחום, הרווח המשמעותי באתר מסוג זה הינו ההכשר האוטומטי שהאתר יורש מאתר האב "תרי זוזי" כל הכניסה המהירה והאוטומטית לכל בית בישראל באמצעות כל ספקיות האינטרנט הכשרות ועל ידי כך הגדלת מעגל הלקוחות באופן מיידי.

 

האתר "תרי זוזי" מאז היווסדו הינו מהפכה של ממש בקרב הציבור החרדי, מדובר בלוח החרדי הגדול ביותר שמתעדכן און ליין (כ-300 מודעות חדשות מידי יום ובמגמת עליה תמידית), לא עוד לוח בשולי העיתון בסופ"ש המכיל מודעות שכבר אינן רלוונטיות.

אנחנו זמינים לשאלותיכם ולכל הצעה לשיפור ותיקון, מספר הטלפון שלנו במשרד הינו 073-2641694 וכמו כן ניתן לפנות אלינו בכל שעות היממה באמצעים העומדים באתר ובאפליקציה על ידי טופס המשוב או טופס יצירת קשר.

 

שלכם ולשירותכם!

צוות תרי זוזי

 

אנא הזן את כתובת האימייל שהזנת בעת ההרשמה:

מפרסמים בזוזי:

269565

מודעות אחרונות

©כל הזכויות שמורות לבעלי האתר, לוח חרדי - תרי זוזי zuze.co.il.    |    אודות תרי זוזי בית תוכנה - סיי ייס - SayYes