27.04.24
• פתיחת הזמנות רכש לספקים בהתאם לדרישות הרכש ותוכנית ההצטיידות. • בקרה ומעקב מול ספקים על אישור קבלת ההזמנה ותקינותה. • מעקב ובקרה אחר התקדמות תהליך הגעת החומר, תוך פתירת בעיות למול ספקים וקניינים. • תקשור בקרות שינוי מועדי אספקה לפי צורכי קנייני/ות הרכש בחברה. • הפקת דוחות חוסרי רכש ותפעול הזמנות רכש חוזרות כתוצאה מבעיות איכות. • טיפול בבעיות חשבוניות ספקים למול מחלקת הנהלת חשבונות. • עבודה והתנהלות למול גורמי שרשרת אספקה בארגון: יבוא/יצוא, קנייני רכש, תכנון, הנה"ח ועוד. • עבודה והתנהלות למול מערכות מידע מגוונות, לרבות SAP ו- Excel. דרישות התפקיד: • אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה)- חובה • ניסיון קודם בתפקידים מעולמות תפעול ובקרה / אדמיניסטרציה וכד'- חובה • ידע בעבודה עם מערכות OFFICE (בפרט Excel) - חובה • נדרשת תודעת שירות גבוהה, יכולת התנהלות עצמאית, אסרטיביות וכישורי סדר וארגון. |

דווח על תוכן לא ראוי

שלח לחבר

שלח אימייל למפרסם