28.03.24
מיקום המשרה: גבעתיים למשרד קטן בגבעתיים בתחום ניהול פרויקטים ופיקוח ברשויות מקומיות דרוש/ה מנהל/ת משרד. היקף המשרה: משרה חלקית או מלאה (יש אפשרות למשרת אם). במסגרת התפקיד: הכנת חשבונות, ניהול יומן פגישות, הכנת כתבי כמויות ומפרטים, בדיקת חשבונות יועצים/ספקים, עבודה מול מתכננים, עבודה מול מחלקת הנדסה ותשתיות ברשויות מקומיות, הפעלת יועצים בתחום תכנון, הוצאת היתרים וטופס 4. היקף משרה: משרה מלאה, בימים א'-ה' בין השעות שעות 9:00-17:00 ללא ימי שישי. משרה חלקית, בימים א'-ה' בין השעות 9:00-15:00 ללא ימי שישי. ישנה גמישות בשעות העבודה. דרישות: - ניסיון קודם בתפקיד מנהלת משרד, נדרש ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם (עדיפות לנסיון קודם בתחום הבניין). - עדיפות להנדסאי/ת בניין או אדריכלות. - עבודה עצמאית (להנדסאי בניין או אדריכלות, ניתן לשלב גם עבודה בשטח) - שליטה טובה בתוכנות אופיס, עדיפות לידע בתוכנות אוטוקד, בנארית, ודקל. - יכולת וורבאלית מעולה, עברית ברמה גבוה, חובה. - ניסיון קודם בתחום הבניין והתשתיות, יתרון. * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. לתאום ראיון טלפוני יש לשלוח קו"ח : ran.lauf@walla.com |

דווח על תוכן לא ראוי

שלח לחבר

שלח אימייל למפרסם