מיקום המשרה: גבעתיים
למשרד קטן בגבעתיים בתחום ניהול פרויקטים ופיקוח ברשויות מקומיות דרוש/ה מנהל/ת משרד.
היקף המשרה: משרה חלקית או מלאה (יש אפשרות למשרת אם).
במסגרת התפקיד:
הכנת חשבונות, ניהול יומן פגישות, הכנת כתבי כמויות ומפרטים, בדיקת חשבונות יועצים/ספקים, עבודה מול מתכננים, עבודה מול מחלקת הנדסה ותשתיות ברשויות מקומיות, הפעלת יועצים בתחום תכנון, הוצאת היתרים וטופס 4.
היקף משרה:
משרה מלאה, בימים א'-ה' בין השעות שעות 9:00-17:00 ללא ימי שישי.
משרה חלקית, בימים א'-ה' בין השעות 9:00-15:00 ללא ימי שישי.
ישנה גמישות בשעות העבודה.
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד מנהלת משרד, נדרש ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם (עדיפות לנסיון קודם בתחום הבניין).
- עדיפות להנדסאי/ת בניין או אדריכלות.
- עבודה עצמאית (להנדסאי בניין או אדריכלות, ניתן לשלב גם עבודה בשטח)
- שליטה טובה בתוכנות אופיס, עדיפות לידע בתוכנות אוטוקד, בנארית, ודקל.
- יכולת וורבאלית מעולה, עברית ברמה גבוה, חובה.
- ניסיון קודם בתחום הבניין והתשתיות, יתרון.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
לתאום ראיון טלפוני יש לשלוח קו"ח : [email protected]
תגיות: ניהול משרד לאוף ניהול בניה בע"מ
פרטי המודעה
הערות