25.04.24
תיאור התפקיד: מתן מענה למשימות אדמיניסטרטיביות בתכנית וביצוע משימות תקופתיות, מתן מענה לפניות במייל ובטלפון,הזנת וטיוב נתונים במערכת המידע, מתן תמיכה טכנית לשותפים בפלטפורמה של google drive, ריכוז נושא התשלומים מול מחלקת כספים, הפקה והוצאה לפועל של ימי עיון, ניתוח נתונים והכנת מצגות, תיאומי פגישות. דרישות התפקיד, יכולות ניהול זמן ועמידה בתנאי לחץ, יכולת דיוק וירידה לפרטים, הזדהות עם ערכי הארגון ומטרותיו, ניסיון בעבודה אדמינסטרטיבית, יתרון לתואר ראשון |

דווח על תוכן לא ראוי

שלח לחבר

שלח אימייל למפרסם